Często Zadawane Pytania (FAQ)

Witaj w naszym sklepie z zabawkami i gadżetami! Aby ułatwić Ci proces zakupowy i odpowiedzieć na pytania, które mogą się pojawić, przygotowaliśmy sekcję Często Zadawane Pytania (FAQ).

Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych produktów, usług i procedur zakupowych.

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do skontaktowania się z naszym zespołem obsługi klienta, który z przyjemnością pomoże Ci w każdej sprawie.

Życzymy udanych zakupów i mamy nadzieję, że nasze zabawki przyniosą radość i uśmiech na twarzy Twojego dziecka, a gadżety tym większym i największym dzieciom!

Bezpieczeństwo

  1. Czy zakupy w sklepie internetowym Fun Funny są bezpieczne?
  2. Jakie informacje potrzebne są do dokonania zakupu?
  3. Jakie środki podjęliście w celu ochrony danych osobowych?

Płatności

  1. Czy moje dane płatnicze są bezpieczne?
  2. Jakie są dostępne metody płatności?
  3. Czy oferujecie opcję płatności za pobraniem?

Dostawa

  1. Jak długo trwa przetwarzanie i wysyłka zamówienia?
  2. Czy oferujecie darmową dostawę?
  3. Jaki jest koszt i czas dostawy zamówienia?
  4. Czy oferujecie międzynarodową wysyłkę?
  5. Czy moje zamówienie jest monitorowane w czasie rzeczywistym?

Zwroty i reklamacje

  1. Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
  2. Czy oferujecie gwarancję na produkty?
  3. Jak wygląda proces reklamacji produktów?
  4. Czy mogę anulować zamówienie po złożeniu?

Personalizacja produktów

  1. Czy oferujecie personalizację produktów?
  2. Czy oferujecie opakowanie na prezent?

Promocje i upusty

  1. Czy oferujecie upusty dla stałych klientów?
  2. Czy oferujecie promocje sezonowe?

Informacja o produktach

  1. Czy produkty spełniają odpowiednie normy bezpieczeństwa?
  2. Czy wasze produkty zawierają alergeny?
  3. Dlaczego widzę tłusty nalot pozostawiony przez niektóre zabawki?

Kontakt i współpraca

  1. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
  2. Czy prowadzicie sprzedaż detaliczną
  3. Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?

 

Bezpieczeństwo

  1. Czy zakupy w sklepie internetowym Fun Funny są bezpieczne?

Tak, zakupy w naszym sklepie internetowym są bezpieczne. Korzystamy z dedykowanego sklepom internetowym oprogramowania firmy Shoper S.A., jednego z liderów handlu elektronicznym w Polsce.

Dodatkowo, dbamy o zapewnienie odpowiednich środków zabezpieczających, aby chronić dane osobowe i informacje płatnicze naszych klientów. Nasza strona jest zabezpieczona zaawansowanym szyfrowaniem SSL, co gwarantuje poufność przekazywanych danych.

  1. Jakie informacje potrzebne są do dokonania zakupu?

Aby zrealizować zakup, wymagane są podstawowe informacje, takie jak imię, nazwisko, adres dostawy, adres e-mail oraz numer telefonu. W przypadku płatności, system wymaga imię, nazwisko, danych karty kredytowej lub informacje dotyczące przelewu bankowego. Zapewniamy, że te dane są wykorzystywane jedynie w celu przetworzenia zamówienia i nie są udostępniane osobom trzecim.

  1. Jakie środki podjęliście w celu ochrony danych osobowych?

Jesteśmy zobowiązani do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i respektowania prywatności naszych klientów. Wdrożyliśmy odpowiednie polityki i procedury, aby chronić dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem, utratą czy nieuprawnionym ujawnieniem.

 

Płatności

  1. Czy moje dane płatnicze są bezpieczne?

Tak, bezpieczeństwo danych płatniczych jest dla nas priorytetem. Korzystamy z zintegrowanego ze sklepem systemu Shoper Płatności, jest to, wygodny i bezpieczny system płatności elektronicznych obsługiwany przez Blue Media S.A. Firma Blue Media S.A. spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa w płatnościach elektronicznych.

  1. Jakie są dostępne metody płatności?

Akceptujemy płatności kartą kredytową/debetową, BLIK, Google Pay, Apple Pay, oraz płatności za pobraniem.

  1. Czy oferujecie opcję płatności za pobraniem?

Tak, oferujemy opcję płatności za pobraniem dla wybranych obszarów dostawy. Jednak zalecamy korzystanie z płatności elektronicznych, aby uniknąć konieczności przekazywania gotówki kurierowi. Płatność elektroniczna jest też tańszą opcją zakupów.

 

Dostawa

  1. Jak długo trwa przetwarzanie i wysyłka zamówienia?

Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Zamówienia złożone do godz. 14 wysyłamy tego samego dnia, po godz. 14 następnego dnia roboczego.

  1. Czy oferujecie darmową dostawę?

Tak, oferujemy darmową dostawę dla zamówień powyżej 150 zł.

  1. Jaki jest koszt i czas dostawy zamówienia?

Czas dostawy zależy od wybranej metody dostawy i lokalizacji. Zakupione przez Ciebie produkty wysyłamy za pośrednictwem paczkomatów InPost, punktów Orlen Paczka lub punktów i kuriera Poczty Polskiej.
Koszty dostawy są wyszczególnione na stronie oferty.
Czas dostawy dla poszczególnych metod dostawy:
InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa na 1-2 dzień roboczy od momentu nadania przesyłki
Pocztex Punkt (odbiór w punkcie UP, Żabka, Automat, RUCH, Lewiatan, ABC, Biedronka, Arhelan) - dostawa na 1-2 dzień roboczy od momentu nadania przesyłki
Pocztex Kurier (dostawa pod drzwi) - dostawa na 1-2 dzień roboczy od momentu nadania przesyłki
Przesyłka e-Commerce Poczta Polska (dostawa pod drzwi)  - dostawa na 3-5 dzień roboczy od momentu nadania przesyłki

  1. Czy moje zamówienie jest monitorowane w czasie rzeczywistym?

Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie e-mail z informacjami o statusie zamówienia. Będziesz mógł śledzić przesyłkę za pomocą dostarczonego numeru przesyłki. 

  1. Czy oferujecie międzynarodową wysyłkę?

Tak, jest możliwa międzynarodowa dostawa. Prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat kosztów i czasu dostawy do danej lokalizacji.

 

Zwroty i reklamacje

  1. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Fun Funny Piotr Siegert

Świeradowska 47

02-662 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

  1. Czy oferujecie gwarancję na produkty?

Tak, udzielamy gwarancji na wszystkie nasze produkty. Okres gwarancji może się różnić w zależności od produktu. Szczegóły znajdziesz na stronie produktu lub w regulaminie.

  1. Jak wygląda proces reklamacji produktów?

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Fun Funny Piotr Siegert
Świeradowska 47

02-662 Warszawa
Prosimy o kontakt w przypadku wątpliwości co do procesu reklamacji.

  1. Czy mogę anulować zamówienie po złożeniu?

Tak, możesz anulować zamówienie przed jego wysyłką. Prosimy o jak najszybszy kontakt z nami, aby dokonać anulacji.

 

Personalizacja produktów

  1. Czy oferujecie personalizację produktów?

Tak, niektóre z naszych produktów można spersonalizować. Opcje personalizacji dostępne są na stronach produktów.

  1. Czy oferujecie opakowanie na prezent?

Nie, niestety w tym momencie nie oferujemy możliwości opakowania na prezent. Jednak nie wykluczmy udostępnienia takiej opcji w przyszłości.

 

Promocje i upusty

  1. Czy oferujecie upusty dla stałych klientów?

Nie, niestety w tym momencie nie oferujemy programu lojalnościowego. Jednak nie wykluczmy udostępnienia takiej możliwości w przyszłości.

 

  1. Czy oferujecie promocje sezonowe?

Tak, regularnie organizujemy promocje sezonowe i wyprzedaże. Zachęcamy do śledzenia naszych aktualności.

 

Informacja o produktach

  1. Czy produkty spełniają odpowiednie normy bezpieczeństwa?

Tak, wszystkie nasze produkty spełniają obowiązujące normy bezpieczeństwa dla zabawek. Prosimy o kontakt, jeżeli są potrzebne dodatkowe wyjaśnienia.

  1. Czy wasze produkty zawierają alergeny?

Nie, nasze produkty nie zawierają alergenów. Masz dodatkowe pytania dotyczące alergii, prosimy o kontakt

  1. Dlaczego widzę tłusty nalot pozostawiony przez niektóre zabawki?

Jest to spowodowane olejem, dzięki któremu produkt ma lepkie i właściwości. Zapewniamy, że jest on w pełni bezpieczny. W celu zabezpieczenia przed zabrudzeniem powierzchni czy materiałów zalecamy przechowywanie naszych produktów w zamkniętym opakowaniu.

 

Kontakt i współpraca

  1. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Możesz skontaktować się z naszą obsługą klienta telefonicznie, mailowo, dane kontaktowe dostępne na stronie naszego sklepu.

  1. Czy prowadzicie sprzedaż stacjonarną?

Nie, niestety w tym momencie nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. W najbliższym czasie udostępnimy listę sklepów, gdzie można kupić nasze produkty.

  1. Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?

Tak, oferujemy sprzedaż hurtową. Prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji.

 

Mamy nadzieję, że odpowiedzi na te pytania pomogą Ci w zakupach w naszym sklepie. Jeśli masz dodatkowe pytania, nie wahaj się skontaktować z nami!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl